bertenhenny2014.reismee.nl

Valdovino- Lourdes

Detail kathedraal Burgos

Reacties

Reacties

Wijnand en Jenny

Hin Burgos oi Henny en Bert. Ik was een beetje achter met lezen en kijken.Die engel uit de kathedraal in lBurgos vind ik zo mooi. ik wil hem graag hebben, maar onze printer is stuk, hij is terug in de winkel. Toen wij in Burgos waren, was het verschrikkelijk weer, onweer en grote hagel stenen. Ik stond te schuilen voor de deuren van de kathedraal onder de rand. Die rand is zo mooi te zien op jullie foto. Op de rand zaten duiven, terwijl ik daar stond werd er een duif geraakt door hagel. Het beestje viel naar beneden, en was dood. Zielig he.Het kwam allemaal weer boven toen ik jullie foto,s zag. Jullie genieten heerlijk en ga zo verder, en wij genieten weer van jullie.Bert je bent een kei in het rijden. Groetjes van Wijnand en Jenny

Wijnand en Jenny

Henny en Bert de aanhef is raar, ik begrijp niet hoe dat komt. Sorry Jenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!