bertenhenny2014.reismee.nl

Bijn klaar voor vertrek.

Hallo allemaal,

Bijna is het weer zover, as zaterdag gaan we weer op reis met de camper.

Deze keer gaan via de kust van Belgie (ben ik nog nooit geweest) naar Frankrijk. Daar volgen we de kustlijn met af en toe een tripje meer naar het binnenland tot aan Spanje. Vandaar naar Santiago de Compostella en dan door de Pyreneen naar de Cote d Azur. De rest weten we nog niet.

We hopen dan weer op 16 oktober in Zwijndrecht aan te komen.

Wil niet steeds een mailtje als er een update is? Geef het even door op mijn mailadres dan haal ik je uit de mailinglist.

Groetjes ook van Bert,

Henny

Wijnand en Jenny

Gezellig dat jullie ons weer op de hoogte houden van jullie reis.We lezen en genieten graag met jullie mee. Wij gaan ook even met vacantie. Wij gaan eind van de week weg en gaan trekken door Duitsland.Van Sauerland naar Beieren. Wij hopen dan 7 september weer naar huis te gaan. Dan is het leuk bij thuiskomst jullie verhalen te lezen.Wij wensen jullie een heerlijke vacantie en een behouden thuiskomst. Groetjes van ons beiden Jenny

Paula en Ruud

Fijne reis en lezen met belangstelling jullie reisverslagen
HG
Paula en Ruud uit de Zalm

christine en bob

hallo Henny en Bert,
Wij wensen jullie weer een ongelooflijke fijne reis toe met heel veel mooi weer.
Gr. christine en Bob

Piet

Een heel goede reis wij zijn net terug van luxemburg
Duitsland ,Oostenrijk,Hongarije,Kroatie
en hopelijk hebben jullie net zulk mooi weer als wij
groetjes

Hans & Anita uit Zoetermeer.

Hoi Bert en Henny,

Succes met jullie "dicht-bij-huis" avonturen. Hopelijk hebben jullie ook nog een beetje traditioneel Zuid Europees weer.
Wij zijn nu al weer een paar weken thuis van onze reis "Van Washington DC to the Gulf of Mexico" , een heel nieuwe ervaring rijker.
We zullen jullie blog met belangstelling lezen.
Goede reis en die geen gekke dingen!.

Ad en Arja

Wij wensen jullie een heel mooie reis, veel plezier en geniet er maar weer volop van.

Erna

Hallo vanuit Leiden. Wij zijn eerder thuis gekomen vanwege het veel te koude weer zowel in Winterberg (12gr) en op de Helendoornse berg was het ietsje beter, maar veel te nat naar onze zin. Nog lekker een weekje in eigen stad.

Geniet van jullie trip, wij lezen graag met jullie mee.
Kus en knuffels van ons.

Bert

Hoi Henny en Bert,

Ga jullie maar eens volgen op jullie tocht. Houd ik misschien het vakantiegevoel een beetje vast. Geniet er van! En ik hoop dat jullie geen "herfstweer" hebben zoals wij in Zwijndrecht.

Ruud

We blijven jullie volgen hoor.